Milujem zlú ekonomiku. Nie kvôli bolesti, ktorú spôsobuje. Ďaleko od toho. Mnoho ľudí a priemyselných odvetví trpí ako nikdy predtým a nie je na tom nič pozitívneho. Namiesto toho vidím striebornú podšívku v ekonomickom spomalení, aké zažívame dnes.
Keď sa posuniete ďalej od strachu a strachu, zistíte, že oblasti rastu sú v skutočnosti hojnejšie ako v časoch rozmachu.
V zlej ekonomike môžete chodiť po celej svojej konkurencii, lapať po poli, viesť kruhy – vyberiete metaforu. Hlavná vec je, že môžete ľahko vyhrať. , , ak viete, ako ťažiť zo zlých časov. Všetci ostatní vypadávajú zo závodu a vidíte šachovnicovú vlajku. Tešíte sa a všetci ostatní sa pozerajú dozadu. Sú vystrašení a robíte šťastie. Vidíte príležitosti a prehliadli ste trhy, transakcie a oblasti myslenia, ktoré nikto iný nevidel v dobrých časoch, takže ich určite neuvidia v časoch finančného boja.
Keď sú všetky ukazovatele hore, môže vám ukázať, ako uspieť. Ale ukážem vám, ako uspieť ako nikdy predtým. , , keď národný a svetový finančný obraz vyzerá bezútešne. V tomto článku vám dám tri spôsoby, ako premýšľať o zvýšení svojho úspechu práve teraz.
1. Rozlúčiť sa s bývalými konkurentmi
Ako majiteľ firmy alebo profesionál by ste mali byť v zlej ekonomike alebo v období recesie niečo iné než strach. Na dobrom trhu je takmer každý, kto musí urobiť, oblek a čakať, až obchod dorazí k prahu. Napriek neschopnosti a nedostatky všetkých vašich konkurentov budú naďalej rásť spolu s rastúcim ekonomickým trendom.
2. Zatiaľ čo vaši konkurenti sa snažia prežiť, plánujete rast
Hrsť firiem sa v ťažkých časoch stáva strategickou. Prijatím stratégie zameranej na rast tieto podniky zachytávajú drvivú väčšinu nových klientov na trhu – ľudí, ktorí ešte neboli kupujúcimi alebo neboli pripravení posunúť sa vpred, alebo možno tých, ktorí to nepotrebovali. pre daný produkt alebo službu predtým. Ale ešte dôležitejšie, strategicky zmýšľajúce spoločnosti zachytia – „ukradnú“ etickým spôsobom, ak budete – 15 – 20% najlepších kupujúcich od všetkých svojich konkurentov.
3. Nájdite faktory svojho podnikania (eX)
Okrem toho má každý podnik k dispozícii 20 až 50 alebo viac vysoko „nepriaznivých“ vplyvových bodov – alebo (eX) faktorov. Tieto faktory (eX) môžu vytvárať exponenciálny príjem, ak ich spoznáte a využijete ich. Zvyšujú pravdepodobnosť, že vám ľudia zavolajú alebo navštívia váš web. Uľahčujú vám uzatváranie predajov a obchodov.