Optimalizujte rýchlosť načítania webových stránok
Váš elektronický obchod je len taký silný ako vaša webová stránka. Ak sa návštevníci stretnú s nešikovným dizajnom a pomalou rýchlosťou načítania stránky, odídu predtým, než budete mať možnosť zapojiť ich do nakupovania a oveľa menej z nich uskutoční predaj. Výskum od spoločnosti Stanford odhaľuje, že 75 percent používateľov internetu, ktorí sa zúčastnili prieskumu, rozhodli o dôveryhodnosti firmy len na základe toho, ako vyzerá stránka.
Ďalšia štúdia nedávno ukázala, že keď vaše webové stránky dosiahnu štyri sekundy načítania, už ste stratili 25 percent potenciálnych divákov.
Ak chcete zrýchliť rýchlosť načítania, premýšľajte nad tým, čo chcete zahrnúť do svojich webových stránok. Ak je to zaťažené grafikou a fotografiami s vysokou náročnosťou na údaje, čas načítania bude dlhší ako to, čo uvidíte s elegantnou a čisto navrhnutou webovou stránkou s minimálnou grafikou. Napriek to neznamená, že by ste mali odstrániť fotky a grafické prvky z vášho návrhu webových stránok úplne. Vynechajte však fotografie vo vysokom rozlíšení a používajte inteligentné konštrukčné prvky.
Zacieľte sa na existujúcich zákazníkov pomocou remarketingových reklám a e-mailových kampaní
Je nákladovo efektívnejšie predávať existujúcim zákazníkom než získať nových. Ak chcete rýchlo rozvíjať svoj elektronický obchod, zamerajte niektoré svoje marketingové úsilie na získanie opakovaných predajov od súčasných zákazníkov. Dve skvelé stratégie pre spoluprácu s týmito ľuďmi sú:
- remarketingové reklamy
- e-mailové kampane
Remarketingové reklamy Google sa zameriavajú na používateľov, ktorí už navštívili váš web. To znamená, že ľudia, ktorí dostávajúci tieto reklamy sú tí, ktorí pravdepodobne budú najviac vnímaví k vašej správe, pretože už hľadali vašu firmu samostatne.
Možno budete chcieť zvážiť oslovenie existujúcich zákazníkov pomocou e-mailovej kampane. E-mail je stále vysoko efektívnym nástrojom na kontaktovanie zákazníkov, predovšetkým zákazníkov, ktorí sa cítia pohodlne nakupovať on-line. Len buďte opatrní, aby vaše e-mailové kampane boli dobre navrhnuté. Namiesto zvýraznenia všetkého, čo vaša spoločnosť ponúka, zvýraznite niekoľko kľúčových položiek alebo služieb.